.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نور امید با اظهارت قاطعانه رئیس قضا

همانطور که پیش تر نیز قاضی القضات نسبت به اعمال منافقانه سران فتنه و فریب خوردگان آن ها هشدار داده بود، اظهارات قاطعانه آیت الله لاریجانی امیدی در دل دسلوزان نظام و مردم روشن کرد. 

رييس قوه قضاييه با بيان اينكه خيانت سران فتنه بر كسي پوشيده نيست و مردم ما هم به خوبي مي دانند كه حمايت صهيونيست ها ، آمريكايي ها و انگليسي ها از آنها به چه دليل است، تاكيد كرد كر كه تعقيب فتنه گران حتمي است.

این اظهارات رئیس قضا سبب شد تا موجی از امید در میان مردم و دلسوزان نظام ایجاد شود و مردم نسبت به دستگاه قضایی امیدوار شوند که هر فردی دارای هر منصب و سابقه ای فارغ از وابستگی ها و ... در قبال اعمال خود مسئول بوده و چنین نیست که به فتنه گری بپردازند و به دلیل اینکه برخی مخالفان نظام در راس ان آمریکا و اسرائیل و منافقین حامی اعمال منافقانه آن ها هستند جامعه را به اشوب بکشند و دست به جایت بزنند و با تحریمات خود خوراک برای مخالفان نظام و انقلاب تهیه کنند.

گرچه رئیس قضا تا کنون طبق منویات رهبر معظم انقلاب رفتار کرده و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، سران فتنه و عوامل آن از جامعه طرد شده و محکمه مردم محکوم گردیده اند ولی مردم و دلسوزان نظام انتظار داشتند که قوه عدالت گستر قضائیه با ضرب شصتی خیالبافی های سران فتنه و اغتشاشگران را از بین ببرد و آنان را از توهم برهاند.

آيت الله صادق آملي لاريجاني كه روز پنج شنبه در همايش قضات دادگستري كل استان تهران سخن مي گفت ، از مردم خواست صبر و خويشتنداري همراه با هوشياري داشته باشند و اجازه دهند قوه قضاييه در چارچوب قانون و با رعايت تدبير و مصالح نظام به موضوع رسيدگي كند.

وي از مردم و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و فضلا تشكر كرد و گفت: از همه مي خواهيم، اجازه دهند قوه قضاييه در چارچوب قانون و با تدبير و رعايت مصالح كلي نظام در مورد اين موضوع رسيدگي كنند و مطمئن باشند كه راه را بر اطلاعيه پراكني سران فتنه خواهيم بست و مردم بايد صبر و تحمل توام با هوشياري داشته باشند.

رييس قوه قضاييه افزود: سران فتنه بايد بدانند با اطلاعيه پراكني در ميان ملت جايي ندارند. مردم ما هم به خوبي مي دانند كه حمايت صهيونيست ها ، آمريكايي ها و انگليسي ها از آنها به چه دليل است.

آملي لاريجاني با بيان اينكه قوه قضاييه مسلما فتنه گران را تعقيب خواهد كرد،ف افزود: اين قوه در عين رسيدگي عادلانه، به آنها اجازه نخواهد داد كه در بوق هاي تبليغاتي ، خود را قهرمان نشان دهند.

رييس دستگاه قضا با اشاره به حوادث 25 بهمن گفت: در چند روز اخير دشمنان اسلام حركت هاي بسيار سخيفي را انجام دادند و متاسفانه اذناب داخلي آنها هم به كمك آنها آمدند.

آملي لاريجاني با اعلام اين مطلب كه گويي سران فتنه حاميان خود را در 25 بهمن نمي بينند خاطرنشان كرد: تمام دستگاه هاي اطلاعاتي و تبليغاتي كشورهاي غربي ، منافقان و سلطنت طلبان براي حضور در يك راهپيمايي در مقابل حركت پرشكوه 22 بهمن تحريف و تحريك مي كردند.

وي با طرح اين پرسش كه آيا نمي توان فهميد پشت سر اين قضايا چه كساني هستند، تاكيد كرد: آيا تبليغات وسيع سلطنت طلبان و حمايت اوباما و كلينتون براي شناخت اين مسير كافي نيست؟

رييس قوه قضاييه گفت: به نظر من خيانت حركت سران فتنه بر كسي پوشيده نيست و اين گروه از خوارج بايد بدانند كه در عين رافت اسلامي ، خدشه بر نظام را تحمل نخواهيم كرد.

آملي لاريجاني با بيان اين كه برخي استراتژيست هاي غربي تصريح كردند كه براي موفقيت در انقلاب هاي مخملي بايد انديشه هاي برخاسته از قرآن و سنت را خشكاند، گفت: آنها معتقدند كه دين نمي تواند در اداره دولت ها و جوامع موثر باشد و بسياري از روشنفكران در كشور ما اين مطلب را حمايت مي كردند.

وی پیش تر نیز گفته بود: عجیب است که در فتنه اخیر حرف‌ها و اعمالی از افرادی دیدیم که اصلا توقع نداشتیم؛ افرادی که در کنار امام (ره) و به همراه امام بودند اما به جریانی تبدیل شدند که متاسفانه بدتر از منافقان عمل کردند.
بنابراین نیاز داریم مردم بصیرت پیدا کنند که بهترین مجرا در این زمینه روحانیت است. هنوز بصیرت لازم است تا با تامل در منشاء کار آنها و همچنین تامل در اهداف انقلاب اسلامی از این مشکل عبور کنیم.

همانطور که خطیب جمعه تهران نیز در خطبه های خود به آن اشاره کرد با توجه به اوضاع حساس جامعه و در حالی که تمام توان اسرائیل، آمریکا، انگلیس و مخالفان نظام از بهایی و ... گرفته تا منافقین و حزب منحله مشارکت و مجاهدین برای وارد کردن کوچکترین گزند به نظام اسلامی ایرانی بسیج شده تا انقلابی که با خون هزاران شهید از نهالی به درختی تنومند تبدیل شود را با مشکل مواجه کند، مردمی که با حضور خود در راهپیمایی غرور افرین 22 بهمن بصیرت را متجلی ساختند انتظار دارند که یک بار برای همیشه دستگاه قضایی خودی نشان دهد و این فتنه را برای همیشه خاموش کند.


گفتی است، پیش تر نیزسخنان آیت الله لاریجانی در خصوص سران فتنه و فتنه گران ترس به اندام آنان انداخته بود که برای مدت ها سکوت اختیار کرده و گوشه نشین شده بودند چرا برخورد قاطع رئیس قضا در خصوص فتنه گران اغتشاشاگران حوادث پس از انتخابات را دیده بودند و قاضی القضات جوان نشان داده بود که در قوه تحت اختیار وی گوشه ای رحم نسبت به کسانی که قصد دارند نظام اسلامی ایران را به چالش بکشند وجود ندارد و پس از برخورد های سنگین قوه قضائیه با عیادی فتنه در کشور روزی نبود که این قوه مستقل و عدالت گستر آماج حملات، تخریب، بیانیه و توهین های خارج نشینان و عوامل داخلی آن ها نباشد و اکنون نیز رئیس قضا گرچه پیش تر نیز حجت را بر آنان تمام کرده بود اما سخنان قاطعانه وی پس از غائله 25 بهمن نشان داد که عزم قوه قضائیه برای ریشه کن کردن فتنه و فتنه گران راسخ بوده و دیگر هیچ راه فراری برای آنان وجود ندارد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.55 seconds.